onsdag 25 november 2009

Framme i Yate...




Nu är jag framme på mitt hotell i Yate, det heter White Lion och jag ska dela rum med Ingrid.

Det var äldigt spännande att flyga, lite läskigt men det gick bra. Jag satt bredvid Maida och Piris. Framför mig satt några barn som jag vinkade till och lekte tittut med.

Imorgon ska vi besöka skolan, det ska bli kul att träffa lite mer barn för jag saknar er på Solkatten och 5-årsgruppen jättemycket. Krama om Mojje från mig, saknar honom.

Nu ska jag vila efter en lång resdag med taxi och en massa tåg.

Puss & Kram från Mojja och fröknarna + Jesper

2 kommentarer:

  1. Hej..
    Nu har alla barnen kramat Mojje, han ser lite ledsen ut i där i sin stol när han är helt själv utan dig Mojja. Han saknar dig ochså.

    SvaraRadera
  2. Men tänk vad mycket Mojja kan berätta för Mojje när hon kommer hem.

    Jag tror att Mojje är lite avundsjuk, för att inte han får resa, vad tror ni?

    Hällsningar Mojjes kompisar

    SvaraRadera