söndag 29 november 2009

Julfest, med ÖVERRASKNING

Sen kom den STORA överraskningen, Mojjes lillasyster Molly bodde på skolan, hon gav mig och Mojje en julklapp. Vi satt sedan under julgranen hela kvällen och pratade.
(Then came the BIG surprise, Mojjes little sister Molly lived at the school, she gave me and Mojje a christmas cracker. Then we sat under the christmas tree all night and talked)
Här är jag tillsammans med alla mina svenska resekamrater.
(Here I am with my swedish friends)

Oj vad mycket godsaker, men varken spindlar eller ormar. Vilken konstig mat dom har här i england.
(Ohh! lots of different puddings and other sweets, but not spiders or a snakes. What a strange food it is here in england)På kvällen skulle vi till julfest på Broadway infant school, då tog jag på mej mina festkläder, alla tyckte att jag blev väldigt tjusig!
(In the evning we were invited to a christmas party at Broadway infant school. I dressed up in my best clothes and everyone said that I was looking very fancy.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar