onsdag 17 mars 2010

Ut på nya äventyr....

Tisdag 16 Mars Arlanda
Sitter och väntar med spänning på att flyga igen. Den här gången ska jag till Kreta med Ingrid och Malin, det ska bli jättekul.

Waiting at airport again. This time I`m going to Crete with Ingrid and Malin, so exciting.

Titta Malin!!!
Look Malin!!!
Flygplanen ser så stora ut.

The airplanes look so big.


Tisdag 16 mars
Nu sitter jag och väntar på flygplasten i Munchen. Jag fick låna Malins dator för att uppdatera bloggen, jag vet ju att ni väntar på det hemma. Det gick inte så bra tyvärr så jag fick vänta tills vi kom till Kreta.

I`m waiting at the airport in Munich and Malin lend me her computer so I could update the blog. But it didn`t work so I had to wait until we came to Crete.


Onsdag 17 mars Hotellet på Kreta
Idag har jag vilat hela dagen, så trött efter gårdagens flygande. Imorgon ska jag träffa de andra fröknarna igen och på fredag får jag träffa de grekiska barnen.

Wednesday 17 March Hotel in Crete
Today I been sleeping all day, so tired after yesterdays travelling. Tomorrow I`m going to meet the other teachers and on friday i meeting the greek kids.

1 kommentar:

  1. härligt att du har kommit fram, hoppas du får riktigt roliga dagar i grekland.
    /Jesper och Paula

    SvaraRadera